neděle 12. října 2014

Tag

 Opět další tag xD Mám ho z jednoho zrušeného blogu .Taky bych se chtěla omluvit, že jsem se o blog moc nestarala, budu se snažit to změnit. A moc děkuji Tyrnýře za článek o Kat Von D.

VYBER SI:
Orbit / Winterfresh
- Hmm, asi Orbit. Ale je mi to víceméně jedno.
Mc'Donald / Cukrárna - Cukrárna
Škoda / Mercedes - Nemám řidičák, ale auto jako auto. P.S. chci červený :P
Fotbal / Hokej - Hokéééj, hlavně když hraje Finsko <3
Notebook / Počítač - Notebook
Praha / Paříž - Paříž
Mp3 / Mp4 - Mp3

PRVNÍ VĚC, KTERÁ TĚ NAPADNE PŘI SLOVĚ:
Škola -
Hrůza
Moře
- Přístav - Helsinki
Marťan - Hei Scully
Proužky - Marimekko
Nebe - Peklo
Peníze - Rahaa {finsky peníze, občas se stává, že první co se mi vybaví je překlad slova do jiné řeči}
Cizí země - Finsko
Horoskop - Data


KDYBYCH BYLA...
Princezna -
Utekla bych s královským lučišníkem nebo skočila z věže pokud by byl nedostatek luišníků :'D
Milionářka -  odstěhovala bych se do Helsinek a potom bych se snažila vydělat víc peněz a pomoct nějakým neziskovým organizacím   O:)
Nesmrtelná - v knížách o upírech často čtu, že je "nesmrtelnost" nudná a smutná, ale mě by teda vůbec nevadila, jen nevím co na to úřady :'D
Slavná - to samé jako milionářka
Prezidentka USA - odstoupila bych
Kluk - tak bych si mohla sednout v zimě na studenou zem

Žádné komentáře:

Okomentovat