pondělí 23. února 2015

Videa

V mém hektickém víkendu jsem vám pozapomněla představit další nově vyšlá videa. Nyní jsou s menčím či větším zpožděním konečně tady:

Sua Varten

Nejstarší klip už z Valentýna je od Robina. Písnička není špatná i když to není přesně můj šálek čaje. Ovšem klip mi přijde celkem povedený.
 

Peto on irti

Ve čtvrtek 19. nám představil nový klip Antti Tuisku. Písnička se mi nejdřív vůbec nelíbila, ale líbí se ta rytmičnost. Jinak video se stylem trefilo do času kdy šlo do kin 50 odstínů šedi...


Elán

 Před týdnem také vyšla písnička Elán od Nightwish. Pokud se nepletu je to první, kterou zpívá jen Floor, tak uvidíme jak jí to půjde :P

Kiitos ei ole kirosana

Tuhle písničku už jste nejspíš zaregistrovali, ale přijde mi dobré ji do článku přidat kvůli pěknému videu i proto, že písnička mi na Haloo Helsinki přijde docela netradiční.

Jak se vám "nová" videa líbí?

A nezapomeňte si poslechnout i nové Haamupuhelu od PK :) Překlad této písničky -hrdě oznamuji, že můj vlastní- si můžete přečíst na karaoketextech (a možná se dočká i zveřejnění tady). 

Žádné komentáře:

Okomentovat